Del
  • Priser og bestilling

    • Hvor gammel skal jeg være for at bestille et ophold?

      Du skal være fyldt 18 år for at foretage en booking.

    • Hvordan bestiller jeg et ophold?

      Det er faktisk utroligt nemt. Når du har fundet det helt rigtige tilbud, klikker du blot på ”Book” knappen og udfylder herefter en formular med dit navn, din adresse, dit telefonnummer og din email adresse. Check at oplysningerne er korrekte og godkend bookingen. Det er det hele.

      Vi sender dig få minutter senere en mail hvori vi bekræfter, at vi har modtaget din booking, og at den vil blive behandlet hurtigst muligt. Din booking er først gennemført/godkendt, når du modtager email nr. 2 fra os.

    • Hvorfor kan jeg ikke bestille til flere personer/flere værelser på én gang?

      Desværre kan man kun bestille ét værelse/én bolig ad gangen online. Rejser I flere sammen og har behov for flere værelser/boliger, så kontakt vores kundeservice – så hjælper vi gerne.

      Ring på 87241278 eller send en mail til info@weekendophold.dk

    • Hvem skal jeg betale til?

      Når din booking er bekræftet af vores samarbejdspartner, er bestillingen endelig. Du sikrer betalingen med indtastning af dine kreditkort data, MEN du betaler først til vores samarbejdspartner ved ankomsten. Vi bruger udelukkende dine kortdata som sikkerhed. OBS: Ved bestilling af ophold i feriehus eller feriecenter gælder spec. betingelser – se lejebetingelser.

    • Er priserne inklusive skatter og afgifter?

      Alle priser er inkl. moms. Turistskatter og evt. miljøafgifter afregnes altid særskilt.

    • Hvornår skal jeg betale?

      Hotel- og krophold betales først ved ankomst. Feriecenter- og feriehus ophold betales forud. De præcise betingelser og betalingsdatoer kan ses under lejebetingelser og fremgår af din lejekontrakt.

    • Kan jeg fortryde mit køb?

      Der er ikke fortrydelsesret jf. Forbrugeraftaleloven, således at afbestillingsreglerne ved de enkelte emner er gældende.

      Du skal derfor være opmærksom på at den almindelige fortrydelsesfrist på 14 dage ikke gælder når du foretager en booking. Det betyder at afbestillingsreglerne ved de enkelte tilbud er gældende. De præcise regler samt eventuelle gebyrer for afbestilling fremgår af de lejebetingelser du har bekræftet at have læst ved bookingen.

    • Jeg har booket, men informationerne var forkerte – hvad gør jeg?

      Det er vores ansvar at sørge for at alle informationer er opdaterede og korrekte. Det gør vi meget ud af at sikre os. Hvis det viser sig, at der er fejl eller mangler i produktet, og at disse ikke fremgik af beskrivelsen, skal du omgående kontakte os.

      Hvis der er tale om åbenlyse fejl og tastefejl, vil det blive vurderet hvorvidt du vidste eller burde have vist, at der var tale om en fejl. Det betyder at hvis du foretager en booking på grundlag af informationer der åbenlyst ikke er rigtige eller er opstået igennem åbenlyse tastefejl, forbeholder vi os ret til uden nogen form for kompensation eller erstatning at annullere bookingen, hvis det vurderes at du vidste/burde have vist at der var tale om en fejl.

    • Fejl, mangler og skadedyr

      Fejl og mangler skal ved indflytning eller umiddelbart efter en fejl/mangel opstår, meddeles til receptionen. Personalet forsøger i det omfang det er muligt at afhjælpe den pågældende fejl/mangel straks.

      Insekter og skadedyr kan forekomme. Hotellet/feriecentret kan ikke gøres ansvarlig for forekomsten, men forsøger i det omfang det er muligt at forebygge/afhjælpe problemet.

  • Klagevejledning

    • Sådan klager du

      Såfremt du ønsker at fremføre en klage over et ophold på et hotel, og det ikke er muligt at afklare din klage på opholdsstedet, skal du fremsende en skriftlig klage til os senest 48 timer efter hjemkomsten.

      Du har også mulighed for at klage ved at henvende dig til:

      Ankenævnet for hotel, restaurant og turisme
      Vodroffsvej 2
      1900 Frederiksberg C
      Tlf. 35 36 51 21
      Email: kontakt@hrt-ankenaevn.dk